4 Şubat 2012 Cumartesi

Kara Kışın Tezime Etkisi!

           Kara kışın tezime doğrudan etkisi benim üşümekten kendimi eve kapatmamdan başka bir şey değildir. Eve kapanmakla kalmadım, salona taşındım. Annem, babam, kardeşim ve sesi sonuna kadar açılmış televizyonla birlikte tezimi yazmaya çalıştım. Pek beceremedim; ama olsun, en azından üşümedim. Üşümemiş olmam ileriki günlerde hasta olup yatmamı, tezimden uzak kalmamı engelledi, diye bir teselli bulabilirim belki…
            Soğuktan çok tezin, bedenime ve zihnime etkisi daha fazla. Son on gündür söyleneni algılamamda gecikme yaşamakta ve bir nesneyi sanki “her zamanki yerine” koyuyormuşum gibi davranışlar göstermekteyim. Daha geçen hafta saklama kabına yerleştirdiğim maydanozları buzdolabının üstüne koydum. Evet, dolabın en üstüne… Sözde “annem bunları dışarıda unutmuş” diyerekten hayırlı bir işe vesile olmak istedim. Ertesi gün annem ararken bulmuş. Daha dün meyve tabağını önüme alıp bir meyveyi soydum ve evdekilere tek tek “yer misin” diye sordum. O an arkası bana dönük olan kardeşim “ne o” diye sordu. Düşünmeye başladım, 10 saniye kadar sonra babam cevapladı “greyfurt”!
            Bu hayırlı gecede, havaların, klavyede parmaklarım donmayacak; ama bir o kadar da içimde sokaklarda gezme isteği uyandırmayacak kadar ısınmasını istiyor; aklımın ve fikrimin yerine gelmesini istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder