26 Ocak 2012 Perşembe

Tezini Bitirenlere Tebrik

            Şu an, tezi bıraktım bu yazıyı yazıyorum evet; hatta kucağımda açık bir kitap var. Ayağımın altında da su torbası… Epey bütünleştim ben bunlarla.
            Bu arada bu tezin başına oturunca, nedense bir internette dolaşma isteği, bir Twitter’da yazılanları okuma, sonra o buna ne cevap vermiş o ona ne demiş karıştırma hali... Epey zorlanıyorum yani yazmaya başlamakta. Hatta geçen sordum pek cevap veren olmadı; ama ben günde anca bir sayfa yazabiliyorum. Bir sayfayla nereye kadar?
            Bu hafta bazı okulların final haftası olması sebebiyle falan ara dönemde tezlerini, bitirme projelerini veren arkadaşlar oldu sanırım. Onlara da bu yazıyla toplu olarak “Gözünüz aydın, darısı geriye kalanların başına” diyorum. Benim gibi haziranda tezlerini verecek olanlara da “Kolay gelsin, güneşli bahar günleri kapımıza dayanmadan bitsin bu çile” diyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder