1 Ocak 2012 Pazar

Hasta, Televizyon, İnternet ve Alışverişle Geçen Bir Haftanın Sonu

           Geçen haftasonu, kesin bir kararla pazartesi gününden itibaren tezimin başlığı ve içeriğiyle ilgili son düzeltmeleri yaparak yazımına başlama kararım vardı… Sonra…
            Pazar gecesinden bir hapşırık tıksırık durumu başladı. Pazartesi sabahı gözlerimi açtığımda, artık soğuk algınlığının pençesine yakalanmıştım. İlaç içiyim de biraz araştırıyım derken ilaçlar beni uyuşturdu. Dur biraz dinleneyim de kitap okuyum derken uyku bastırdı. Sonunda teslim olup istirahatta karar kıldım.
            Salıya gelince dünkünden halliceydim; ama haftalardır alışverişe gitmemek için atlattığım kardeşime verdiğim sözü tutmam gerekiyordu. Söz tutuldu!
            Çarşamba, evde kalıp biraz çalışmaya çalıştım; ama yine de tam olarak netleştiremedim. Bilgisayarın başında öyle nette gezindim durdum.
            Perşembe okulun kütüphanesine gittim; ancak yayınlanacak makalenin gelen düzeltmesiyle uğraşmaktan tezle ilgili 2 kitap alıp çıkmaktan başka bir şey yapamadım. Neyse ki makalenin düzeltmelerini bitirebildim de bari bitirebildiğim bir şeyler oldu.
            Cuma da teze çalışırım psikolojisiyle evde oturup televizyon izlemekle geçti. Cumartesi zaten yılbaşıydı. Tatil günü tez mi olurmuş, diyip çalışmadım. Ama…
            Pazar… Pazar öyle mi? Evet bugün nette tezimle ilgili araştırma ve okuma yaptım. Yeni yılın ilk günü tezime şevkle sarılmış olmaktan gurur duyuyor, bu şevkin yılın ortasına kadar sürmesini diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder