14 Ocak 2012 Cumartesi

İlk Cümle ya da İki Paragraf

           Evet evet, başlıktan da anlaşılacağı gibi günlerdir yazamamaktan dem vurduğum tezimin ilk cümlesini; hatta ilk iki paragrafını yazmış bulunmaktayım. Lakin düşünmekteyim: Acaba bunlar ebediyete kadar kalacak olan kelimelerden mi oluştular; yoksa bir “delete”e bakan üfürükten kelimelerden mi? Bu sorunun cevabını ancak haftaya yeni danışmanımla yapacak olduğum görüşmeden sonra öğrenebilirim.
            Yazmak bitirmenin yarısıdır, gibi saçma laflar etmek istemiyorum. Aksine daha yazacak onlarca sayfam olduğunu, düşündürtmekten başka bir şeye sebep olmuyor. Yine de yazanlar söylesin: İlk kelimeleri yazabilmenin hafifliği oluyor, öyle değil mi? Gerçi henüz hissedememiş olsam da…
            Yazmaya aslında öğle saatlerinde başlamış olacaktım; ancak dur şu makaleye de bakayım, şuradaki dergide de bir şeyler olabilir mi, derken bu vakti buldum. Olsun, yine de amacım bugün bir sayfa da olsa yazabilmekti. Evet, bugün 14 Ocak 2012 ve ben tezimi yazmaya başladım. Bu tarihi kendime not olarak düşüyorum. Bakalım ne kadar sürede bitecek bu yazma işi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder