6 Şubat 2012 Pazartesi

Tezim için Sponsor Arıyorum

            Çok şey mi istiyorum? İsteyenin bir yüzü…
            Sponsor derken kırtasiye masraflarını kastetmiyorum. Gerçi o da olsa iyi olur. Hala bir yazıcım yok mesela. Elektronik marketlerdeki indirimleri takip etmekten helak oldum. Daha bunun fotokopisi var çıktısı var. Tezi yarılasam çıktıya doyarım.
            Yazıcıdan öte sürekli yiyip içiyorum. Özelikle kahve… Bir Starbucks bir Kahve Dünyası artık sesimi duysun istiyorum. Starbucks geceleri çalışırken aniden kapımı çalsa… Kahvemi alsam masamın başına geçsem, sabahtan Kahve Dünyası’nın göndermiş olduğu çikolata kutusunu açsam… Tezimi yazarken daha verimli, dönem sonunda da daha başarılı olmaz mıyım?
            Bunun dışında Jelibon ve Haribo’dan da beklentim var. Çok bir şey değil, her üründen birer paketlik bir koli yapsalar tezimi bitirene kadar yeter. Zaten tatlıyla çok arası olan biri de değilim.  
            Ben isteklerimi yazdım. Şu “ağlar” içinde su misali, dileğimi atmışım da belki olur, diye,  bekliyorum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder