19 Şubat 2012 Pazar

1. Bölüm Kutlamaları


           Kutlama mı, dedim. Bu, şimdi aklıma geldi. 1. bölüm, bitti mi onu da bilmiyorum. Ben danışmanıma gönderdim. O ne düşünür, bilemiyorum… Ben yine de kutlasa mıydım? Nitekim beğenmese o, hocanın sorunu. Hem beğenmezse sonra geri gönderir, ben de düzeltmek zorunda kalırım, keyfim kaçar. Kutlama da yapamam. Evet, ben bunu kutlayayım!
            1. bölümü yazdığım süre içinde anladım ki, başlığı attığın bölümü bitirmeden bırakma. Sonra eklerim, sonra buraya daha afili bir şeyler yazarım deme… Sonra başa dert oluyor. Bir de anladım ki tez sabahı görmeden bitmiyor. İlla ki gece oturup sabahın ilk ışıklarına kadar yazacaksın bu mereti… Yoksa ben de istedim, düzenli çalışayım. Günde 4-5 saat başında oturup kendimi çok yormadan, hayattan kendimi soyutlamadan bitireyim tezi. Ama olmuyormuş. Yani erkenden başına oturup da günü heba etmenin anlamı yok. Bundan sonra gündüzleri yayılırım, akşam otururum, sabahlarım. Evet, şu anda kafam hala bulanık…
            Bir de dün tam bölümü hocaya gönderecektim ki sabahın erken saatlerinde yazdığım 2-3 sayfa yerinde yok. Oturup gene yazdım, işkence gibiydi. Siz siz olun, dosyayı 5-10 farklı versiyonla kaydedin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder