26 Şubat 2012 Pazar

Bu Haftayı “Tez Yazma Haftası” İlan Ediyorum


       Başlıkta yazdığımdan kendimin bile korktuğunu söyleyebilirim. Bakalım bu hafta kaç sayfa yazabileceğim.
            Geçen hafta havalar çok güzeldi. Aranızda teziyle uğraşan olabildi mi bilmiyorum. Açıkçası ben pek uğraşamadım. 1. bölümü teslim etmenin yanına havaların güzelliği de eklendi. Bir de tabi bilgisayardan başımı kaldıramadığım zamanlarda biriken işleri yapmak gerekiyordu.
            Yine de 1 gün gittim kütüphaneye, havayı çok takmamaya çalıştım; ancak çok verimli bir gün olamadı. Kısmetse artık bu haftaya… Ertelenen planlar, kütüphanede yapılması gereken çalışmalar hep bu haftaya kaldılar.
            Önümüzdeki hafta soğuk hava geri geliyormuş. Belki de bu bizim son şansımız. Havaya kafa tutup eve, kütüphaneye kapanıp tezi yazabileceğimiz verimli zamanlar sona ermek üzere. Bahar geldi mi, çok zor. Bir de bahar yorgunluğuna yakalananlardansanız…
            Bir de Twitter’dan takibe aldığım arkadaşların bazılarının benden yakındığını görüyorum. “Vicdan azabı gibi” diyorlar. Belki acı; ama bir gerçek var ki o da bu tezin bitmesi gerektiği. Umarım vicdan azabınız olarak kalmam da tezinizi yazmanız gerektiğini hatırlatan bir “dert ortağı” olurum. Belki de dediğim gibidir: Lisedeyken aylaklık yaptığınızda "senin ödevin yok muydu?" "yarın sınavın yok muydu" diyen annenizden rol çalanım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder