5 Mart 2012 Pazartesi

Tez Yazma Haftasında Ne Yaptım


           Bildiğiniz gibi geçtiğimiz haftayı, tez yazma haftası ilan etmiştim. Belki Twitter’da bazılarınız sıkıldı belki de bana katılıp gayret gösterenler oldu. Arada “Ne tezmiş, ver ben yazıyım; ama parasıyla” diyenler de oldu… “Haftaya da tez yazma haftası olsa olur mu” diyenler de oldu…
            Ben geçen haftanın soğuk geçmesi sebebiyle en iyi tez yazılacak günler olmasından dolayı böyle bir şey söyledim ve size nasıl faydası oldu bilmem; ancak benim açımdan güdüleyici oldu.
            2. bölüme başladım. Bitiremedim; ama yine de 18 sayfa yazdım. Bu 18 sayfaya başlık önce ve sonrası, paragraflar arası “enter”lar dahil değil belirtmek isterim. 2. bölümü epey kolayladım. Bu hafta bitireceğim, umarım.
            Ayrıca sadece yazmakla kalmadım. Kütüphaneye gittim, gereken kitapları aldım, sipariş verdiğim kitaplar da geldi. Netten de araştırmaları yaptım; yani 2. Bölüm için gereken kaynakları toparlamış oldum; hatta yapacağım araştırma da kabaca belli gibi. Yarın danışmana göstereceğim; ona göre belli olacak.
            Umarım, şaka maka derken tez yazma haftasına katılıp da verim sağlamış olanlarınız vardır. Merak ediyorum, paylaşırsanız sevinirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder