14 Mart 2012 Çarşamba

2. Bölümü de Teslim Ettim ama Bir Şeyler mi Unuttum Ne…


            Evet, 2. bölümü de teslim ettim, falan filan… Öyle bir güdülendim ki bir şekilde yazdım. Umarım devamı gelir ve zamanında biter; ama aslolan bu değil.
            Bu arada ben teze ilk cümlelerimi yazmaya başladığım günden bu yana tam 2 ay olmuş. Bir başlamışım hep onu yapmışım, unuttuğum; ama artık yavaştan özlemeye başladığım şeyler olduğunu farkettim. Aslolan da bu işte tüm 2 ay boyunca (ki başlangıçtaki “başlayamama” sıkıntısını saymıyorum) unuttuklarım…
1.      Şöyle televizyon başında boş boş oturup sıkılmayı unuttum.
2.      Sokaklarda amaçsız dolaşmak nasıl bir şeydi, unuttum.
3.      Uykum geldiğinde gidip yatabilmek, uykum kandığında uyanabilmek nasıl bir şeydi, unuttum.
4.      Sabah uyanınca 5-10 dk. yatak keyfi yapmak nasıldı, unuttum.
5.      Film izlemenin keyfini, unuttum.
6.    Kafamı yormayan kitapları okumak nasıl bir duyguydu, unuttum (onları şimdi de okusam yorar ya…)
7.      Plansız yaşamak nasıl oluyordu, unuttum.
8.  Aheste aheste kahvaltıdan sonra koltukta saatlerce umarsız oturup “off yaa sıkıldım, bugün de yapacak hiçbir şey yok” duygusunu, unuttum.
9.      Şunu da bugün fark ettim ki yüzümü unutmuşum herhalde, aynada epey kendimi inceledim.
10.  İçmeyi unutmadım ve özledim (malum hep ayık olmalı ve yazmalıyım).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder