23 Haziran 2012 Cumartesi

Bir Tezci Sadece Kendisini Düşünmemeli!


        Blog'u, hepinizin de bildiği gibi Twitter'la birlikte yürütüyorum. Gerçekten başta bu hesabı açarken böyle bir etkileşim olacağını düşünmemiştim. Meğer ne çok konuşacak şeyimiz varmış, ne çok ortak derdimiz...
         Yalnız bir şey var ki, gerçekten yazıp yazmamakta kararsız kaldım. Sizleri kırar mıyım ya da çok mu müdahaleci olurum diye... Twitter'da DM'lerimden ve mentionlarımdan 7 aydır çıkardığım sonuç şu: Kendi teziyle ilgili bir bilgiye ihtiyacı olan ya da kendi tezinin anketini yayan arkadaşlar, baya ısrarcı bir tavırla yardım istiyorlar; ancak günü geldiğinde aynı kişiler bir diğerinin aynı durumdaki sorununu görmezden geliyor. Ben gerçekten bunu anlayamadım. Bir soru sorulduğunda yardımcı olanlarınızı görüyorum; ancak iş bir anketi doldurmak ya da bunu sayfasındaki diğer takipçileriyle paylaşmak olduğunda çoğunlukta hiçbir hareket belirmiyor. 
         Bunları söylerken sizi gücendirmek istemem. Zaten bunu hepiniz için de demiyorum. Sadece gözlemlediğim çoğunluğun bunu yaptığı. Bir yanlışım, hatam varsa lütfen siz de beni uyarın. Bunu gerçekten isterim. Unutmayın her ne kadar yaz gelmiş olsa da henüz çalışmalarını sürdürenler var... Herkese esintiler dilerim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder