23 Mayıs 2012 Çarşamba

Ozan Barış Sanlısoy/Eğitimde Ayrıcalığa Son Verilmesi


Evet, görmüş olduğunuz başlık, Ozan’ın eğitim hakkı mücadelesi için başlatılmış bir imza kampanyasına ait.
Ozan Barış Sanlısoy, 6 yaşında otizmli bir çocuk ve bu yüzden eğitim hakkı elinden alındı. Annesi Avukat Sedef Erken ve babası Müzisyen Ogün Sanlısoy savcılığa şikayette bulunmalarına rağmen bir sonuca ulaşamadılar. Bunun üzerine 2 gündür Twitter üzerinden başlatılan bir imza kampanyası var. Sedef Erken, 1 ay boyunca 10 bin imza toplayıp bunu meclise göndermeyi hedefliyor. Son 2 gündür aldıkları destekle şu dakikalarda 7000 imzaya ulaştılar. Sanırım kampanya 1 ay boyunca devam edecek.
Buraya kadar yazdıklarım sizin Google’dan az bir zamanda elde edeceğiniz bilgiler… Ancak dün geceden beri kampanyaya destek için verilen imza linkini ve TT yapılmaya çalışılan hastag’i sürekli twit’lememe rağmen hiçbirinizin dikkatini çekemedim! Çok fazla bir şey demek istemem; ancak bu blog ve Twitter hesabım sayesinde bir şeyleri paylaşabildiğimize inanıyorum ki Ozan da bizim 7 yaşımızdan bugüne kadar rutin bir şekilde haftaiçi her gün yaptığımız bu şeyi yapabilmeli! Eğitim hakkını elde edip okuluna gidebilmeli!
Biz de burada birlikte 6 aydır sürekli “eğitim, eğitimimiz” hakkında konuşuyoruz. Şimdi destek için aşağıdaki linke girip 1 dk.’nızı ayırmanız yeterli.
Bir de haydi #Ozanicin1imzadaSenVer bu gece TT olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder