4 Eylül 2012 Salı

Bu Yaz Ne Yaptığımı Biliyor Musunuz?


            “Evet, biz de seni çok merak etmiştik!” dediğinizi duyar gibiyim.
            Aslında tezi uzatıp rahata ermişliğim olmadı maalesef. Önce, ucunu hepten bırakmamak için 1. ve 2. bölüm için danışmanın verdiği düzeltmeleri tamamlamaya çalıştım; ama henüz tam olarak bitmediler. Yarısı halloldu, diyelim.
            3. bölüm; yani araştırma kısmı için verileri topladım. Sonra öylece kenara koydum ve hiçbir şey yapmadım.
            Bir makale vardı. Birkaç kez başlamaya teşebbüs ettim; ama o da şu anda yarım.
            Ama… Bu kez tez dışında da bir şeyler yaptım. Az gezdim, dolaştım. Birkaç suya girip çıkmışlığım oldu. Charles Baudelaire’nin Paris Kasveti’ni, Seneca’nın Teselli’sini okudum. Bir de bir kitap var ki elimde süründü gitti. Aynı tezim gibi! Alkım Yayınevi’nin çift taraflı bir kitabı: Bir taraf Tolstoy (neyse ki o tarafını bitirdim), diğer tarafı da Daudet.
            Bu arada Twitter’dan da gördüğünüz üzere The Vampire Diaries’e sardırdım. Bir de kışın yapamadığım –eksikliğini hissettiğim– bir şeyi yaptım ve bol bol film izledim; ancak izlediklerim daha çok “sonra izlerim” deyip kıyıya köşeye attığım şeylerdi.
            Bu arada yaz, tam olarak bizi terk etmese de yavaş yavaş birbirimizden ayrılsak iyi olur.
            Tez yazarları hazır mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder